milshake is good

Hääjjj, Har gjort no-läxa o gjort milkshake preciis hähä :))
Idag har jag bara varit i skolan typ o vi hade vikare  på  matten o no:n så kan ju inte säga att alla jobbade så jättemkt o han typ stack i väg o lämna oss där så jaa :) Juste vi hade ju ingen livskunskap idag på morgonen (första lektionen) men de glömde jag ju såklart igår när jag skulle lägga mig så jag gick upp en timma tidigare än jag hade behövt :/ men aja hahah
Efter skolan så åkte jag hem o typ slappa o gjorde läxan o så..
Imorgon är de fredag o snart helg wohoo! Hoppas de e nån ridning på lördag, har inte varit i stallet på aslänge känns de som. om en stund ska jag sova o längta tills klockan bli 6 imorgon bitti... eller inte,
aja god natt så hörs vi imååån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0