börja igen ? :))

Hejsan!

Var ett tag sen jag bloggade men igår fick jag lust att börja igen, jag har försökt testa lite på devote men de e så himla krångligt där hähä.. Jag e liksom inte nån fixa-blogg-tjej eller vad man säger hahah. men jag ska fixa en ny header o lite nytt i menyn o sådär fast jag har inte så många bilder  för jag rååkade göra så min dator fick virus.. typ 4 ggr men aja, så de flesta e borta, o den andra datan där jag hade massa bilder råkade jag också fixa virus  på så nu måste jag fota lite nån dag höhö :)
Men de va la allt sålänge,
haha hörs senare  ;))


Kommentarer
Postat av: Vera

Kul att du börjar igen :)

2011-01-12 @ 20:59:32
URL: http://verajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0