Länkningarna klara!

Ja då var månadens blogg-tvälingen avslutad och jag kom 2:a med bara 1 röst från 1:an :(
Aja det komemr väl fler tävlingar ;) Kim gick hem för en stund sedan och vi har inte gjort så mycket, typ varit inne på datan och gjort lite saker =)  Men iallfall, ni som röstade på mig ska få varsin länkning längst ner i menyn i 3 dagar och det börjar från och med nu :)  De som får varsin länkning är:

thastroms.blogg.se   &    sjoiis.blogg.se   &   liveit.blogg.se   &   eemmap.blogg.se   &   amandaek.devote.se

Ni får varsin extralänkning här nu ;)

Idag har jag varit med Kim, tränat fotboll och varit med Kim igen =)
Jaa.. jag har inte så mycket mer att säga just nu men jag bloggar senare igen ;)

//Lina


Kommentarer
Postat av: Lina F

Svar: Tack! :)

2010-03-07 @ 20:23:06
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0