Lina känner sig förberedd...

Har precis sett färdigt på Mästarnas Mästare, sista avsnittet denna säsongen :) Tycker egentligen att tjejen skulle gått vidare till final men nu blev de som de blev :/ haha. En sak jag tänkte på . . . var att han som kom 2:a schelade, fast utåt med ögonen. Haha ja sånt kollar jag på ;) Nej men det var bara en sak jag tänkte på ;)

Om typ 1 timma så ska jag nog gå o lägga mig :/ Ska troligtvis till skolan imon ifall jag inte blir sämre.
+ att vi har NO-prov på torsdag med typ 25 punkter man ska kunna :O och jag har inte övat någonting eftersom jag har boken i skolan så jag känner mig riktigt förberedd inför provet, eller inte. Men jag får la öva mycket imon.

Aja, good bye everYone :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Hahhha bra Lina! :D<33

2010-03-31 @ 17:57:44
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0