Komplicerat? Glas och Färger!

Sådär ja! Nu har jag fotat klart och laddat över bilderna på datorn :)
Temat blev glas  och färger ;) Tänkte ordna en liten tävling här på bloggen men just nu är det så mycket tävlingsinlägg och sånt på min blogg så den får vänta. Hahha sorry ;)
på tal av tävlingar så kunde ni ju få länkningar om ni röstade på mig (se tidigare inlägg). Har kikat in lite på hon som har tävlingen's blogg och har sett några som röstat men ej kommenterat att ni har röstat. Har visserligen sett några som har röstat men det kan hända att jag missar eran röst så det blir enklare om ni kommenterar att ni har röstat så är det mindre chans att jag skulle missa eran röst ;)  Hahah lite komplicerat men nu är det färdigt. -puh!
Here comes the pictures!


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D    Close-up+10        Haha jag vet att texten e sne xD


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D     Close-up+10


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D     Close-up+10         Like the colours :)


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D    Close-up+10

Kommentarer
Postat av: E M M A - foto&mer.

Röstat!

2010-03-05 @ 19:35:36
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kim

Fiina bilder :D<33

2010-03-06 @ 14:55:29
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0