EARTH HOUR

Idag kl 20.30-21.20 så var det EARTH HOUR. Släckte ni? Det gjorde vi här hemma samtidigt som vi kollade på körslaget i mörkret hihi.

Idag skulle jag egentligen både ridit och spelat match mot Kungsbacka men har så himla ont i halsen så jag kunde inte va med på någonting av det och imon skulle jag egentligen varit med på en talangträning med några andra från laget men den kan jag inte helelr vara med på :(

Såå typiskt! jag blir alltid sjuk på helgerna och frisk när skolan börjar igen -.-  nästan aldrig sjuk på vardagarna. . . Fast jag vill ju inte vara sjuk nån gång men aja ;)



Före och under tiden Earth Hour pågår.


Kommentarer
Postat av: Kim

Jaadå vi släckte, så himla mysigt va det ju! Man skulle göra det lite oftare :D<333

2010-03-28 @ 12:51:36
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0