wantar in snow..

Lite dålig uppdatering idag. Menmen, så e det vissa dagar =) Nu ska jag se på let's dance. Nån som vet vilka som ska vara med och dansa? =)  Tycker väl det är ganska bra men jag tycker idol e myycket bätte ;)
hehe. Och ja, som jag kanske har berättat (eller kanske inte) så ska ju jag köpa ett close-up filter men det blev lite struligt med det idag så vi får väl prova imon igen. Jag och Vera var ute i snön förut och åkte lite pulka och hade ute Alfons i snön också =) Vi var ute ända till fötterna och händerna frös ihjäl :o haha men som tur var så eldade mamma här inne så det var bara att gå rätt in och sätta sig där och värma sig =) Här kommer 2 oredigerade bilder på vantar i snö xD
// Lina.


Fotograf: jag          Kamera: Canon eos 350D


Fotograf: jag         Kamera: Canon eos 350D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0