Tidigt uppe!

God morgon.. Idag gick jag upp kl.8 för vi skulle åka till centralstationen och "vinka av" Min bror och syster för de ska åka utomlands i 3 månader :O Fast idag skulle de till Uppsala, imon ska de ta flyget till nåt land, kommer inte ihåg vad det heter xD Sen så ska  dom resa runt typ i hela världen. Så det kommer ta lång tid innan jag får träffa dem igen :/ Vinnaren i tävlingen presenteras senare idag och får då en länkning i varje inlägg i 1 vecka.
Ja, jag satt och kollade igenom lite bilder för jag ville lägga upp nån här på blogegn, och jag hittade en bild på ett äpple som jag tog i somras. Jag trodde att jag redan hade visat den här förut men det hade  jag inte så den dyker upp här och nu ;) Kram Lina


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D

Gillar färgerna.. och ja, hela bilden haha ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Åås å fiin :D <33

2010-01-16 @ 12:25:20
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0