the dayy and 2 pic's

Som jag sa så skulle det bli ett till inlägg idag =) Hittade 2 sööta bilder på Alfons, eller alla e söta på han men  ändå. Som jag sa förut så var vi och kollade på en lägenhet förut, och när vi kom hem så hann jag äta och vara inne lite på datan innan Kim kom igen =) Då fotade vi lite vattendroppar och så som jag kommer visa nån dag de kommande dagarna. Har inte laddat över dem på datan än så det får bli så då....
Ni kanske vill se de bilderna jag skrev om överst i inlägget? Här kommer dom. ..
(om ni inte vill se dom så får ni blunda ;) haha)
Kramisar Lina =)


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D

Länkning till Amanda

Kommentarer
Postat av: Kim

Sööt :D<33

2010-01-18 @ 17:44:10
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0