smellz soo good!

Åhh, älskar dennas 'doft' hihi =)
Luktar jäääätegott (jordgubb)
Har ett helt paket med produkter som luktar sån jordgubbs-grej.
såååå gott haha ;)
just nu lyssnar jag på musik, spelade precis gitarr..... Förut så var jag med Kim en stund innan hon skulle klippa sig och innan det så var jag i skolan. Slutade 15.10 idag, sent haha. Men vi har inga läxor tills imon så det slipper jag  iallafall tänka på =) Vi hade fått ett nytt schema när Torslandaskolans 8:or kom till våran skola så vi fick ha lektioner i 8:ornas och 9:ornas korridor, men nu har vi fått ett nytt |igen| så nu är vi tillbaka i de gamla =)
Ganska bra tycker jag ;) aja, nu ska jag ta och göra nåt annat.
Hoppas ni ser vad det är på bilden, annars får jag visa den så man ser hela den nån gång.
Men jag tror ni ser, haha.
//Lina


Fotograf: Jag      Kamera: Canon eos 350D  close-up+10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0