Ridit!

Idag har jag ridit.
Red en häst som heter Ragnhild och hästarna var väl liite pigga men det var jättekul =)
Efter vi hade ridit så fixade vi hästarna, fyllde på nytt vatten i hagen, matade dem och lite sånt. Sen åkte vi hem och jag har badat (a) Just det, vi har ätit pizza också =) Nu sitter jag i pyjamas, mys-strumpor och håret invirat i en handduk ;) Så jag kan ju inte påstå att jag fryser.. ... . Har fortfarande inga nya bilder så ännu ett bildlöst inlägg tyvärr :/ Imon ska jag, kim och hanna åka till ett annat stall och provrida. bloggar senare imon om hur det gick och så.. Nu ska jag gå ut i den VARMA naturen och kolla om Alfons vatten har frusit.. Lite avundsjuk på mina syskon som just nu befinner sig på Filippinerna i 35 graders värme! Aja, det är väl bara att stå ut.
Good  bYye
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0