Redovisning..+2 pics^^

Hej, har precis redigerat två bilder som kommer i detta inlägget. Idag skulle vi egentligen redovisat om sitt drömhus i spanskan och man ska kunna allt utantill, men typ ingen hade övat så vi ska göra det imon istället. Ganska skönt tycker jag för jag var inte heller mitt riktigt utantill haha xD
 Men nu kan jag det, men komemr säkert glömma det när man väl ska redovisa det. Usch, hatar att redovisa :S
Efter skolan så gick jag hem i spöregnet -.-
Idag ska jag bla. göra SO-läxan och öva lite mer på spanskan, sen ska jag kolla på Robinson (a) Om det kommer idag.. .. .. Hoppas det =) Men nu ska jag kolla om Alfons vatten har frusit så ha det så bra sålänge =)
Kramis Lina.


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350           Close-up+10


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D          Close-up+10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0