raderades.. 2 bilder =)

Hej, som jag sa i förra inlägget så skulle jag ladda upp bilder som jag tog förut idag. Skrev ett inlägg med bilder och allt men när jag skulle ladda upp det så kom det upp nån sida där det stog Error :/ Så det blev inte sparat.
+ att jag hade skrivit ganska långt.. menmen, jag får skriva ett nytt nu xD
Ehm, ja.. Den översta bilden är på snö, lägg märke til lden ena snöflingan som ser ut som glas ;) , den andra är på ett nypon vilket ni kanske ser men ändå. Båda bilderna är som sagt tagna idag. Fotade med close-up-filtret IGEN =) Här kommer dom //Lina


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D

Kommentarer
Postat av: Céline

fina

2010-01-15 @ 18:42:07
URL: http://celineaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0