Ny header färdig! :D

Sådär! Nu är headern färdig :)   Vad tycker ni?    Själv blev jag nöjd faktiskt. När jag hade kommit halvvägs så blev den inte alls som jag hade tänkt mig så jag fick ändra lite och så tills det blev såhär =) Jag ska kolla statistiken nu och se om det är nära rekord  elr ej. Förut var det inte det, men jag hoppas! :D
Gjorde inte headern i photoshop ....  Som jag säkert  har sagt innan så är det jääättemycket snö här utanför!
+ att det är 12 minusgrader! Kaalllt. .. .   Nu ska jag göra lite andra grejjer så under tiden tills jag bloggar sen igen så kan ni ju roa er med att kommentera ;) haha
kramisar Lina!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jättefin... men kan du hjälpa mig och få min i mitten om du fattar va jag menar :D<3

2010-01-06 @ 17:42:30
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0