Fyrverkeri + Renovering?

God MORGON ! :D

nää.. jag bara skojja, ehmm... hej :)
idag kom vi hem från de vi var hos under nyårsdagarna. Och efter att vi har kommit hem så har jag inte gjort mer än att redigera 1000000-tals bilder, sett på tv, varit hos alfons, bloggat, ätit och varit inne på datan och gjort lite olika. Haha  ;)
Jag har typ 13 bilder elr ngt på fyrverkeri-raketer som jag tänkte lägga upp här på bloggen men det blir så himla långt inlägg då xD så jag har tänkt lägga in typ hälften i ett och den andra hälften i ett inlägg, om ni fattar ;)

Jag känner verkligen för att bara renovera hela bloggen och bara liksom få det helt nytt och mer personligt. Men eftersom jag inte fattar Photoshop CS4 så jättemycket än och inte vill göra en header i paint så får väl det vänta..... :/ Då tänker ni säkert: Varför frågar hon inte nån hur man gör då eller prövar sig fram? Jo, för att jag inte har hunnit fråga nån och jag har prövat mig fram litegrann så jag har lärt mig vissa saker men jag behöver ändå få veta lite mer innan jag kan börja liksom...  Här kommer iallfall hälften av fyrverkeri-bilderna :)










Foto (Alla Bilderna): Jag [Lina Hallberg]     Kamera: Canon eos 350D

Så resten av bilderna ser ni väl i nästa eller nästnästa inlägg :)
Go'natt Kramis Lina.



Kommentarer
Postat av: Kim

SV: Tack!! Vi var hos några kompisar :D<3

2010-01-02 @ 10:24:27
URL: http://thastroms.blogg.se/
Postat av: Kim

Shiit hur fick du till dom bilderna..... dom var ju as bra, min blev jätte suddiga :D<3

2010-01-02 @ 10:25:27
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0