fyrverkeri 2 !

God MORGON! :D

Ja, jag vaknade faktiskt precis :)
Idag ska jag vara med Vera och kanske Michaela. När jag loggade in här på bloggen idag så  såg jag att jag hade fått 5 kommentarer! :D  Fatta hur glad jag blev xD haha.  Så det tycker jag ni ska fortsätta med ;)
Jag svarar på de flesta kommentarerna, vilket jag ine gjorde i början... Aja, jag tänkte visa resten av bilderna nu innan jag ska göra ordning mig och ringa vera igen :) So here they come!

















Foto (Alla bilderna): Jag [Lina Hallberg]        Kamera: Canon eos 350D

vissa blev ganska suddiga men jag tycker de var lite coola ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga bilder!

2010-01-03 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0