första skoldagen.

Lyssnar på musik just nu och så har jag fixat 2 bilder som kommer här. har endast redigerat kontrast, och svartvitt på ena =)
Idag var det första skoldagen och jag var helt död imorse xD haha.
Men imon ska vi börja 8 :( tiidigt! Men jag slipepr iallafall träslöjd, alla byter ju denna terminen så man fick det man inte hade ;) av träslöjd och syslöjd då =)
Sen har vi fått ett nytt schema och lite sånt, 2 läxor. 
 

Vera gick hem för en stunds sen och vi har spelat Sims och sett på tv och gjort lite olika. var på maxi också förut.
Här komemr iallafall bilden/bilderna. Kramis Lina


Fotograf: Jag        Kamera: Canon eos 350D


Fotograf: jag         Kamera: Canon eos 350D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0