dataförbjuden xD

Jag har inte fått vara inne på datan idag, för  jag sitter här typ hela dagarna nu när det e lov så idag hade jag en datafri dag.  Känns faktiskt väldigt skönt, men jag skyndade mig in här nu när mamma e i köket så hoppas hon inte märker nåt xD För jag bloggade ju aldrig igår så det måste iallafall bli ETT inlägg idag. Och så har jag och mamma beställt ett ...  det får ni inte veta än! ;)  Haha, det får bli en liten överraskning :) Hoppas den kommer snart! .Ang. headern så har jag kommit en bit på vägen, men den är inte färdig än. Nu måste jag gå , Kramisar Lina :)

btw,  vad tror ni hemlisen kan vara? :)

Den som gissar närmast får en länkning i ett inlägg imorgon! (A)

Kommentarer
Postat av: Kim

Ett FILTER haha !! :D<3

2010-01-05 @ 20:18:19
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0