Da'n och droppbild.

Tjjao  bloggen =)
Har varit lite dålig uppdatering men skolan är ju nu och så så det blir bara 1 och kanske 2 inlägg per dag.
Ska snart sätta mig och göra spanska-glosor och SO. Orkar itne -.- Fast SO:n har jag ju typ gjort färdigt i skolan men spanskan..... Som sagt så var det ju några droppbilder som blev över så det kommer en till av dem i detta inlägget. idag har jag varit med Vera och vi har fixat en header till henne. Om ni vill se hur den blev eller besöka hennes blogg så klicka HÄR.   Vi hann inte fixa så den blev rätt storlek och så för jag skulle hem sen och Vera skulle iväg, menmen. Nu måste jag iallafall börja emd läxorna.
// Lina


Fotograf: Jag      Kamera: Canon eos 350D + close-up+10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0