Kattögon - långt inlägg

Heeej .

Jag vet, dålig uppdatering men ja..
Fotade självporträtt en dag med stativet och ingen blev väl bra men jag kaaanske ska lägga upp en bild som jag tog som , vad ska man säga, den blev inte speciellt fin eller bra men de flesta andra blev värre  om man säger så xD Om det blir så att jag ska ladda upp den så blir det senare ikväll. Men i detta inlägget kommer det två bilder som blev coola.    --> Kim <--  har fotat bild 1 och jag har fotat bild 2. (Båda med min Canon eos 350D)
Ser typ ut som kattögon haha =)

Har gjort spanska (40 glosor), SO, matteläxa idag =) Så har bara NO-läxan kvar tills på fredag som typ är 10 sidor lång :(
Just nu lyssnar jag på musik och som jag brukar (har jag märkt) så ska jag spela gitarr snart  haha ;)
har haft 3 sovmorgonar irad nu så det känns lite knäppt att börja kl 8 imon! :O
Men det e sånt man får leva med.. Tyvärr ;/
Jag har märkt en sak till... . Att när jag har bloggat lite så när jag väl börjar igen så blir alltid det närmsta inläggen väldigt långa haha. Men nu måste jag gå;) Kramis Lina.


Fotograf: Kim     Kamera: Canon eos 350D        På bilden: mitt öga


Fotograf: Jag       Kamera: Canon eos 350D         På bilden: Kims öga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0