Staden :)

Tjena ;)
Igår var jag i stan med Michaela, Vera och Julia och jag skulle kanske köpt en kjol som fanns på H&M men den fanns såklart inte kvar -.-
Så jag köpte en ring istället som ni ser på bilden =)  Vi var inte där sålänge eftersom vi slutade ganska sent + att vi tog 25 (bussen) Så vi åkte runt allting så det tog typ dubbelt så lång tid som det gör med den andra vägen och sen skulle vi hitta Michaela som kom med spårvagnen och ja, haha. Men de var kul ändå =)
Köpte present till Frida som fyller år idag också! Gratttiiis! ;)  

Idag så har jag varit i skolan och det har varit allmänt roligt med lektionerna, precis som vanligt haha -.-     :)
Men vi slutade ganska tidigt (14.00) så det var skönt. Efter det så har jag varit hemma.

// Lina


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D     +    Close-up+10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0