New Nails!

Ja, då var jag klar inför kvällen och har även hunnit fixa naglarna =)
Målade först ett lager med det rosa och sedan med glitter när det hade torkat (Vilket ni säkert förstod) haha.
Fick panik för en stund sen när jag inte hittade ett par av mina örhängen och ett halsband xD Kan väl säga att jag lite smått gick igenom hela huset tills jag tillslut hittade dem i ett litet sidofack i en väska haha. Hade glömt att ta ut dom därifrån nån gång när jag var nånstans haha. Just nu spelar pappa musik på högsta volym (a)  GÖTT!
Snart komemr gästerna och då ska vi äta =)
Här kommer bilder på de nya naglarna och nagellacken.
Ha det så bra  // Lina.


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D          Tycker bilden i sig är rätt cool faktiskt :D


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D  
 
ROSA NAGELLACK + RÖD GLITTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0