Långis igen =)

hallloo.
Min dag kortfattat: Julia, skolan.  Haha, nej men jag har varit i skolan, hade lång dag idag :/ Började klockan 8 och gick till 3. Sen hängde jag med Julia hem och vi spelade  guitar hero och var inne på datan och mer saker som inte e så intressant. Gick hem vid halv 7 ungefär och har sen dess varit vid datan xD
Fattar inte hur det alltid kan bli så att jag ska spela gitarr efter jag har bloggat, jag bara kommer på det då, men aja. Den bilden som jag skrev om igår att jag skulle ladda upp får jag se hur det blir för jag vet inte om jag vill visa den ;) Men det kommer andra! Imon e det iallafall fredag och vi slutar halv 2 typ men börjar 8.10. Och sen är det looooooooov! Ska ni göra nåt speciellt under lovet? Jag ska bara vara hemma, kanske vara hos mormor några dagar =)
Nu ska jag gå. // Lina.

Kommentarer
Postat av: Kim

JAG SKA ÅKA SKIDOR!! WIHIIE :D<33

2010-02-12 @ 20:52:53
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0