dagen

Idag har jag haft fullt upp! Först upp halv 9 och fixa sig och sen åka direkt till stallet. Först matade vi hästarna och fixade vatten till dom och så. . . Lite senare red vi. Vi red en väldigt lång väg. Den är ny så jag har aldrig ridit den förut. det var skitkul haha. Man red liksom typ mitt på ängen och så var det typ helt orörd snö överallt! Det var jättemysigt^^.  Sen gick det in i skogen med ett antal branta backar kan man säga haha. Det var iallafall jättekul. Den ritten tog ca 2 timmar. Senare så red vi ut igen på en kortare sträcka. Då skrittade vi mest. Men nu ska jag inte prata för mycket om hästar så. . .
Letade igenom en mapp och hittade denna söta bilden =)
Tycker den är så skön! den är tagen i somras / höstas nån gång här hemma i trädgården.
Nu ska jag gå. Jag tror ni vet vad jag ska göra xD
Kram Lina.


Fotograf: Jag     Kamera: Canon eos 350D        Modeller: Vera och Michaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0