island kan behålla sitt askmoln hos sig själva + bild (er)

Hej bloggläsare.

Har varit lite dålig uppdatering på sista tiden men det ska bli bättre! I proomiise!  ;)
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi fick "efterrätt" också.  Pannkakor med grädde och sylt... Ja det var faktiskt efterrätt eftersom man var tvungen att äta annan mat innan ;)
Men det var gott iallafall :)

Har ni hört om det där askmolnet som har kommit från en vulkan på Island? Smått kaos för alla som ska resa hem från sina resor haha. Min syster, bror och min systers pojkvän skulle ju egentligen flygit hem på onsdag från typ LA men vi får se hur det blir med det då... Någon annan som ska resa någonstans just nu?
Vissa säger att det tar ca 2 dygn innan man kan börja flyga igen och vissa säger en vecka och jaa.. Men jag hoppas att det går så snart som möjligt så syrran och dom kan komam hem haha ;) Har ju faktiskt inte träffat dom på 3 månader! :O Tänk om dom måste bo utomlands resten av livet! nä nu ska jag sluta skriva om det och visa dom bilderna som jag tänkte visa haha.

FÄRG / ORANGEGUL / SVARTVIT?    Vad tycker du?                jag tycker nog färg :)



M763

Fotograf: Jag     Kamera: Kodak M763

Oooj då, lite långt inlägg inlägg men så går det när jag inte bloggat på ett tag! haha

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Superfin blogg! Värkligen fina bilder! Jag har oxå en fotoblogg, skulle bli jätteglad om du kollade in den och kanske komenterade:D



//Erika

2010-04-16 @ 19:12:12
URL: http://miniliten.devote.se
Postat av: vera

Hej! värkligen snygg bild på blommorna, själv tycker jag nog den orange,röda är finast men dom är fina allihop<3

Puss<3333 hörs:P

2010-04-16 @ 21:08:17
URL: http://verajansson.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka fina blder :D

2010-04-17 @ 20:18:13
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0