Datorn tar över, haha

Hejsan :)

Kom hem från träningen för en stund sen och så har jag duschat och ska snart äta lite tror jag.

Idag har jag bara varit hemma och slappat och sett på tv och sånt dära ;) Men jag har faktiskt inte varit inne på datan nånting idag förutom nu då ;) Bra Jobbat Lina! haha nä men jag brukar vara inne på datan en del så det har varit rätt skönt idag att skippa det. För när man väl loggar in så kommer man inte ifrån haha.

Ja men jag har inget mer att säga och inga bilder eftersom jag sitter vi brorsans dator så vi hörs imon eller senare ;)

Kram Lina.

Kommentarer
Postat av: mallahhh

hej vad gör du?

2010-04-07 @ 22:13:53
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0