skrev i onödan!

Nu har jag spelat så mycket gitarr att mina fingrar svider XD
haha men kul var de.  Förut hade jag utvecklingsamtal, det gick väl bra.Idag på engelskan så skule vi göra ett oförberettt prov :O
Asså jag uppfattade instuktionerna helt fel på det och skrev typ två sidor om helt fel sak.
Så sen när jag hade läst instuktionerna för säkert tjugonde gången så märkte jag att jag hade gjort fel. så jag fick sudda ut allt och börja om igen på nytt. :/ Man skulle skriva minst 100 ord om någon sak xD
Men jag tror det gick bra iaf tillslut :) Jag måste öva på SO-läxan nu så jag kanske bloggar mer sen annars blir det förhoppningsvis imon.
Här är två bilder på Kims öga :)
Kramar Lina!


Fotograf: jag              Kamera: canon eos 350 D




Fotograf: jag              Kamera: canon eos 350 D

Vet att jag e bra på att komma på bra rubriker x)


Glöm ej bloglovin!!


Kommentarer
Postat av: Kim

Åå jag har aldrig sett mitt öga så nära. Det ser lite läskigt ut Haha... <3

2009-10-21 @ 19:28:01
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0