Ritat + en bild

helluu .  Jag satt precis och ritade ett porträtt av en tjej.  Jag har ritat varje kväll de 3-4 senaste dagarna :) Det är verkligen jättekul! Kommer nog nån bild på det jag ritat också. Det jag målar nu är bra mycket bättre än det jag målade för ca 2 månader sen. Jag har lagt in nån bild här i bloggen för ca 1 månad sen där jag hade ritat typ ett ansikte. Då målade jag jättestora ögon, så när man sen målade huvudformen så satt ögonen på utsidan av ansiktet xD Jag ska ut till teven nu men för att detta inlägget inte ska bli så tråkigt och så, så lägger jag in en bild. Och inget inlägg jag har skrivit idag har innehållt en bild så här kommer en ;)
Kram Lina!


Fotograf: jag               Kamera: Canon eos 350D

Bilden är från i somras och är oredigerad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0