Lite idolfrågor + tävling

Jag har inte bloggat på ett tag nu men jag har faktiskt inte orkat och haft tid, förlååt  :) Men jag såg att det var några stycken som hade kommenterat att de ville ha tävling så jag får väl ta och försöka slänga ihop någon :D Blev väldigt glad när jag såg att det var ett par stycken som hade kommenterat, så tack :D Men jag kollar på idol nu och det är paus (som vanligt) och snart ska dom säga vem som mer sitter löst.  Vem "hejjar" ni på ? ;)
Jag tycker nog att Tove, Erika och Erik är mina favoriter. Jag ska rida imon, hoppas det blir hoppning, eftersom det inte var det förra gången. Jag har inte hoppat på en evighet. Sen ska jag till mormor så det kanske inte blir något bloggande imorgon heller för jag åker direkt dit. Men kanske på söndag. Nu ska jag gå men vi ses nästa gång ;)

Tjaooo !


Jag har svårt för att komma på rubriker .. Får alltid sitta o klura ut någon som inte blir alltför dålig xD



Kommentarer
Postat av: Kim

Tycker precis som du :)<3

2009-10-10 @ 14:44:04
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0