jag fryser ihjäl snart!

Jag kom hem från stallet för en stund sedan och vi red ute fastän det ösregnade och blåste. Jag blev genomvåt och frös jättemkt. Nu sitter jag här invirad i morgonrocken, mysbyxor, en långärmad tröja o tjocka varma strumpor som jag fått utav vera när jag fyller år :)De e såå sköna ;) Jag hjälper till med tårtan som vi ska ha imon på mitt släktkalas. Fast vi har alldeles för lite socker så mamma ska ringa våra grannar troligtvis o fråga om vi får låna xD   Jag har fryst hela dagen och gör det fortfarande. E lite sugen på o fota på vattendropparna där ute men då blir jag bara kall xD   Igår var  jag med Kim o Vera o vi var nere vi havet och fotade ganska mkt. Jag fick några riktgt bra bilder som nog kommer upp på bloggen.... Hoppas det blir snart :D  Aja, nu måste jag gå o fixa färdigt med tårtan så vi hörs sen!

Kramar Lina!


Fotograf: jag              Kamera: Canon eos 350D (inte min, fick prova o ta några kort med dannes kamera en gång innnan jag fick min)

EJ Redigerad       


Kommentarer
Postat av: Céline

SV: tackar ;D

2009-10-04 @ 19:15:59
URL: http://celineaden.blogg.se/
Postat av: vera

hej<3333333333333333

2009-10-24 @ 18:24:56
URL: http://verajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0