Fråga = svara :)

Heej igen!  Det blev inget mer fotograferande idag för jag har inte hunnit xD
Jag, mamma och pappa var ute och gick en långpromenad förut i ca 1 ½ timma. I början var det väldigt kallt men sen så blev det varmare om man säger så. det blev inte direkt varmt men man frös inte :)
Fotbollsträningen idag blev inställd, ingen aning om varför. Kanske för att det är crawford denna veckan? ;)
Just nu kollar jag på teve. Det kommer en bild här som jag skrev i förra inlägget. Det fick bli ett på ett ljus för jag har ju inte lagt in dom bilderna från kameran till datan som jag tog idag.

Jag har en fråga till er läsare: Vad tycker ni jag ska skriva mer/mindre om i bloggen eller kanske mer/mindre bilder eller nåt?    Det skulle vara väldigt roligt om ni svarade :)


Fotograf: jag          Kamera: Canon eos 350D


Kommentarer
Postat av: vera

Jag vet inte

jag tycker den är rolig att läsa<33333333

hehehehehe xD

2009-11-18 @ 18:39:41
URL: http://verajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0