fortfarande inte....... :(

Jag har fortfarande inte fått cdn som gör att jag kan ladda upp bilderna på datan :(   Tror jag kommer få den på måndag. Imon ska jag upp kl. 9 för jag ska till stallet o rida. Vi ska hoppa :D Det var riktigt längesen nu så jag längtar väldigt mkt. Men det kommer nog bli blåsigt o regn imon :( Aja, Vi kommer nog rida i vilket fall som helst (det finns bara paddock där). Fast om det regnar för mkt kanske det blir teori, hmmm......  Hehe kanske inte så intressant men jag ska nog ta och lägga mig, e inte så jättetrött än men vill vara ganska pigg imon så ja.. Jag slänger in en liten bild eftersom det blivit så många bildlösa o tråkig.
Men vi hörs imon! Go'natt!


Foto: jag                 Kamera: Canon eos 350D , inte min men jag har tagit den.

Ej redigerad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0