Draft: Okt. 18, 2009

Tja! Idag har jag bara slappat och kom hem förut från mormor. Hade sovit över där från lördags till söndag. I lördags red jag en häst som heter Pandora. Hon flängde lite med huvudet och sparkade bakut en gång och det gick väl inte sådär jättebra ;) Men det var kul ändå. Jag har precis fått in alla bilderna från kameran till datan nu  :D Just det! Min syster, Anna kom och hälsade på här hemma nu och hon stannar till onsdag eller torsdag tror jag :) På onsdag har jag svenskaprov men jag vet inte riktigt vad man ska öva på men det löser sig nog, hoppas jag ;) Tävlingen blir nog av snart, nån gång under denna veckan.

Skrev detta inlägg igår men det blev nåt fel på datan så jag laddar upp det idag ist.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul o läsa dina inlägg ;)

2009-10-21 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0