bloommmmmaa!

Heej!
Jag ska gå ut o kolla på Sverige-Albanien-matchen nu.
Idag har jag gjort 4 eller 5 läxor! :D   *stolt*
Jag har annars varit emd Kim och Vera idag. Vi såg på en film m.m.
Jag har fortfarande inte lagt in alla bilderna från kameran till datan för jag sorterar dom också :)
Men det betyder inte att jag inte ska lägga upp dom bilderna här på bloggen som jag har redan har laddat över.
Haha kanske lite komplicerat men här kommer iaf en liten favorit av dom små vita blommorna :D
ÄVen denna bilden är helt oredigerad.
Men nu måste jag skynda mig ut till soffan tillsammans med min läsk (A)
Ses imon ! Kramar Lina


Fotograf: jag                       Kamera: Canon eos 350d



Kommentarer
Postat av: Kim

Guud va fin :)<3

2009-10-15 @ 17:14:28
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0