3 bilder + snack ;)

hejsan :)
I detta inlägget så har jag gjort en liten före, efter och svartvit bildgrej om man säger så ;)
Igår så hann jag inte blogga för vi hade gäster efter jag hade ridit. Igår när vi red så gjorde vi gymkhana, jag hade en häst som heter Pandora. Det var verkligen jättekul! Har aldrig gjort det med henne förut och det gick riktigt bra. Gästerna stannade över natten och åkte hem nånstans vid 1 och 2 tror jag. Var ju på fotbollsträning då så jag vet inte riktigt. Vi tränade inomhus, vilket vi kommer göra imorgon med. Sen på tisdag tror jag det är så ska vi spela crawford cup. Har inte några riktiga inomhusfotbollsskor än så jag får nog spela med mina vanliga gympaskor haha :)
Aja, det var ju egentligen bilderna som var själva "grejen" i detta inlägget. Men om man väl börjat skriva på något så leder det till det ena som leder till det andra ;) Här kommer bilderna iallafall :P

Oredigerad (före)


redigerad med färg


Redigerad svartvit

Fotograf: jag            Kamera: canon eos 350D



Har 'cropat' ut bild 2 och 3 litegrann :)


Kommentarer
Postat av: Céline

du är såå duktig lina! :D tihi

2009-10-26 @ 07:59:31
URL: http://celineaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0