vatten + bubblor + länkningar + kommentera ;)

Tjoo, vad gör ni ? ;)
Jag har redigerat några bilder nu fast inte dessa som jag lägger upp här. Eller jag har redigerat dem men inte idag =)  På lunchen idag i skolan så gick jag och några till, till godishuset och köpte godis ;D  Har fortfarande kvar en del fastän jag bara köpte för ca 20 kronor. Under tiden jag har varit hemma så har jag sett på en film, redigerat två bilder, ätit och gjort lite mer blandade saker. Just det, jag ska få en medryttarhäst :) Läängtar fast har inte hittat nån speciell än. Ska ha tsm med Kim och Hanna om det går. Eller, vi ska ha varsin men på samma stall.
Aja, för er som inte är intresserade av hästar så kanske detta inte var så intressant men då får ni inte vara intresserade då ;P haha.  Nu kommer iallafall bilderna. Det är på vatten och jag tycker de är lite coola för man ser bubblorna i vattnet. Och som det står i rubriken så skulle det vara kul om ni kommenterade vilken bild som var finast, Översta eller understa? :)


Fotograf: jag           Kamera: Canon eos 350D



Fotograf: jag               kamera: Canon eos 350D


Länkningar:    amandaek.devote.se       thastroms.blogg.se      celineaden.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tycker den understa var finast för man ser dig när du fotar också + att i en mening så skrev du nåt med intressant typ tre gånger hihih :D

2009-11-12 @ 19:44:31
URL: http://thastroms.blogg.se/
Postat av: vera

jag tycker den översta för den ser man bublorna i <33333333333333

2009-11-18 @ 19:08:41
URL: http://verajansson.blogg.se/
Postat av: Ebba Knutsson :-) <3

Jättefina bilder Lina, kram! :) <3



Kolla in min blogg vettja' (a) <3

2009-11-18 @ 20:30:03
URL: http://ebbaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0