långt inlägg + bild

Jag har vart lite dålig på att blogg den senaste tiden, eller jag har välbloggat varje dag men inte så roliga inlägg så det ska jag ändra på nu. Igår var jag, Kim och Hanna i ett stall och kollade på medryttarhästar. Det fanns 4 st fast en var halt så man kan säga att det fanns 3, asså som ville ha medryttare.  Vi provred inte någon häst men vi borstade några. Sen ska vi åka dit igen och så får vi se om vi får några medryttarhästar där.  Det kanske inte finns någon som passar mig eller så. Men det hoppas jag :) Imon har vi hälsodag i skolan och då har vi delats in i grupper tsm med 8:or. Jag har fått musik. Så imon ska jag ha musik hela dagen, eller från kl 9.00 till 14.00.
sedan kanske jag ska packa lite eftersom jag, mamma och mormor ska åka till uppsala på fredag till söndag kväll. Så jag ska vara ledig en dag från skolan.. Detta inlägget blev ganska långt så ni som inte orkade läsa hela kan ju iaf kolla på bilden ;D
Kramar Lina!


Fotograf: jag       Kamera: Canon eos 350D

Igga den fula fläcken som blev på bilden :(  Bilden är ej redigerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0