en spänd Lina XD + länkningar

Hej!  Jag är jättespänd ifall jag blev en av finalisterna i tävlingen som jag skrev om här under.
Haha :D
Idag har jag varit med Michaela och Vera och de åkte till sin gymnastik för ett tag sen så då åkte jag också hem för vi var hos Michaela. Jag ska kolla på ett program som började för 7 min sen men jag e ju tvungen att blogga idag eftersom vissa av er ska få länkningar och jag kommer blogga minst en gång till idag så det kommer bli många länkningar denna veckan ;)
Aja, jag vill inte missa hela programmet så jag skriver länkningarna nu så hörs vi sedan :)


karingw.blogg.se       thastroms.blogg.se          celineaden.blogg.se           amandaek.devote.se        verajansson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0