blommor och tjôt :)

Jag längtar både till jul för det är så mysigt med alla röda saker och julklapparna och allt och till sommaren för det är så varmt och skönt då så jag tänkte lägga upp 2 bilder på en liten blomma :)
Idag tog det flesta 7:orna i skolan svininfluensa-sprutan. Själv ska jag inte ta den.
OJ! jag har glömt göra Spanska-läxa. Och vi har prov på ttorsdag :O jag måste öva!!!
Hehe, bara dök upp i huvudet på mig men ni ska inte behöva lyssna på min "intressanta" och "roliga" läxor xD
I lördags så red jag inte eftersom jag var i Uppsala och typiskt så red de andra ut då :'(((((
Har längtat jättemkt till det och precis när jag inte är där så rider de ut :(
Det har nämligen kommit en ny, väldigt lång rak sträcka där i närheten där man kan galoppera hela vägen :D
Men aja strunt samma, det kommer väl fler dagar......... *snyft*
nä nu får jag sluta! Här kommer bilderna. Kramar så hörs vi, haha // Lina.


Fotograf: jag          Kamera: canon eos 350D


Fotograf: jag            kamera: canon eos 350D


Bilderna e oredigerade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0