vinter!!

Wiiiiie!!!     Det snöar jättemycket och det är fullt med snö överallt! :D
Idag fick vi Jullov. Vi började 10.15 och gick till 12.30 men vi hade inga lektioner. Och så var det några som uppträdde och precis innan vi slutade så samlades vi i klassrummet och så fick man pepparkakor, skumtomtar och julmust :D
Efter skolan så gick jag och Vera till maxi och torslanda zoo där vi köpte saker till kaninerna :) När vi hade varit på torslanda zoo så gick hon hem och jag gick till maxi för att möta min syster där. Vi.... Eller jag, köpte några julklappar :)
Så nu är alla julklappar inslagna och klara förutom ett! Som jag ska slå in imon xD
Just nu sitter jag och kollar på tv och äter glass :)  Det känns verkligen som att det är jul nu, så jag tänkte lägga upp 2 lite vintriga bidler ;) Det är från förra året tagna med min digitala kompaktkamera.
Kram Lina!


Fotograf: jag [Lina Hallberg]         Kamera: Kodak M763


Fotograf: Jag [Lina Hallberg]     Kamera: Kodak M763


Kommentarer
Postat av: Kim

Skulle inte du till Liseberg?? :D<3

2009-12-22 @ 21:11:35
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0