tema : Droppar på saker :)


Foto: Jag                  Kamera: Canon eos 350D



Foto: Jag             Kamera: Canon eos 350D



Foto: Jag                    Kamera: Canon eos 350D



Foto: Jag                  Kamera: Canon eos 350D



Foto: jag                  Kamera: Canon eos 350D



Foto: Jag                 Kamera: Canon eos 350D


Idag har jag varit med Michaela och vi har spela Wii och gjort lite olika saker:) Sen skulle hon ha gäster så då gick jag hem. Nu lyssnar jag på musik och kollar på tv litegrann (och bloggar såklart). Vad tycker ni om att lägga in teman såhär? :) Har ju lagt in ett tema som har varit 'om' ljus.  Hoppas ni gillar det lite iallafall :)
Bilderna här ovanför är tagna i somras. Imorgon åker ju syrran tillbaka till Uppsala också :'( Senare runt kl.4 tror jag väl det blir så ska vi åka till några kompisar i stan och sova över och fira nyårsafton med dem och så. Nu ska jag ta och spela lite gitarr så vi hörs imon.
Kramis Lina :)

...Justé! Har laddat ner Photoshop CS4 och fattar inte så jättemkt. Har lärt mig litegrann men har aldrig haft photoshop innan så..... Men jag hoppas det går bättre snart xD  och förresten.. Alla bilder e oredigerade :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Fiina :D<3 Gick det att ladda ner??

2009-12-31 @ 11:28:28
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0