Massa fotande! .)

Här kommer några bilder från idag när jag och Vera fotade varandra :) Glöm inte att kommentera!! :D



Fotograf: Vera        Kamera: (min) Canon eos 350D


Fotograf: Jag        Kamera: (min) Canon eos 350D


Fotograf: Vera          Kamera: (min) Canon eos 350D


Fotograf: jag          Kamera: (min) Canon eos 350D


Fotograf: Vera           Kamera: (min) Canon eos 350D


Fotograf: Jag            Kamera: (min) Canon eos 350D


Fotograf: Självutlösare        Kamera: (min) Canon eos 350D

Utrusting alla bilder: Alla är tagna med kitobjektivet (18-55 mm). Bild 5 och 7 är tagna med stativ (som jag fick i julklapp hehe ;D )


Kommentarer
Postat av: Kim

Najs :D<3

2009-12-31 @ 17:41:01
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0