bättre sent än aldrig...

idag har jag spelat cup.  Vi gick vidare till finalen och kom tillslut 2:a. Det var suupernära att vi vann :/
Sen så har jag kollat på Robinson, kollade på det idag för vi spelade in det igår och så har jag varit inne på datan lite ;) Nu kom jag precis in från Alfons. Jag kom på att jag faktiskt aldrig lagt in nån bild på mig själv här på bloggen :o Jag ska nog börja göra det och kanske på kompisar och lite så för nu har jag bara lagt in bilder på saker.... Bättre sent än aldrig ;)...
Hejjjs.


Foto: Jag           Kamera: canon eos 350D

Smått brusig men lev med det! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha va kul du håller handen! :D<3

2009-12-20 @ 18:45:45
URL: http://thastroms.blogg.se/
Postat av: Kim

Mm...jag kommer sakna honom så jäkla mycket...men han kommer alltid att finnas här hos mig <3

2009-12-21 @ 22:22:14
URL: http://thastroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0