Vatten droppar och bra humor


en bild som jag tog för ett litet tag sen, vad tycker ni om den? ;)

Hej som ni kanske ser så har jag skaffat en blogg. Jag hoppas ni kommer följa den.
Just nu sitter jag hemma hos Céline som övertalade mig att skaffa denna bloggen, eller jaa. Jag gick med på det på en gång men ändå. Man kanske ska säga att det var hon som föreslog det :) aja, spelar ingen roll..
Idag har jag varit med Céline i stallet. Hon red inte eftersom den hästen hon har som heter Greta är sjuk, så vi mockade, gjorde ordning mat och ryktade henne o så. Sen fotade vi lite i hagen.

Céline tar över talandet: Ehm Lina! Hon är faktiskt inte sjuk. Hon har ont,i en muskel eller något.

Lina tar över igen: Ehm, ojdå. Men det är typ ändå samma sak.

Haha, vi vet att vi har bra humor x)

KRAMAR LINA (och Céline)

Kommentarer
Postat av: Emma - it's live from my heart

Fin bild :)

2009-08-19 @ 18:00:23
URL: http://livefrommyheart.blogg.se/
Postat av: amanda.ek

fin bild<3

2009-08-28 @ 19:11:16
URL: http://amandaek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0