Väntar.. .

Hejsan.
Just nu sitter jag här vid datan och väntar på att maten ska bli klar. Jag har varit ute med Alfons alldeles nyss också. Han fick hoppa 2 hinder i koppel på gräsmattan :)   Imorgon är det första riktiga skoldagen. Vi slutar ca halv 3 tror jag och ska börja med idrott på morgonen kl. 09.05. Så det blir en lite sovmorgon ;) Sen vet jag inte riktigt vad vi ska ha för lektioner, orkar inte gå o kolla på schemat, hehe.  Bilden hör inte till inlägget, jag bara tog någon ;D Nu e maten klar så vi ses väl imorgon hoppas jag:)
//// Lina



Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fin blogg du har! Tips, skrev lite mer om dig själv, och vänner :)

Kram

2009-08-25 @ 21:35:40
Postat av: Céline

Fina bilder Lina!! :D:D

2009-08-28 @ 07:16:11
URL: http://celineaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0