Hos Vera :)

Heeej !
Nu sitter jag hos Vera och äter kaksmulor ;)
Jag har ingen bild på denna datan från min kamera så jag har tagit en som jag har fotat med Veras kamera.
I skolan hade vi bl. a. idrott, vi fick hoppa höjdhopp, stöta kula (fast typ med några plastkulor som var tunga xD)
På höjdhoppen hoppade jag 1. 10 .  Sen när vi skulle höja så skulle vi plocka undan.
I spanskan skulle man redovisa, eller inte redovisa men berätta om sig själv på spanska för klassen....
Nu ska jag och Vera göra ngt. xD

Tjaoo /// Lina

c
iao linas blogg är kuöl eller hur XD /// veraaaaaaaaaaaa<333 


Fotograf: Jag          Kamera: Veras canon nånting xd

Kommentarer
Postat av: Céline

4 prenumeranter LINA!! :D:D Goodiii gooodiii!

2009-08-28 @ 07:17:13
URL: http://celineaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0