bilder

Tjaa alla.

Förlåt att jag inte har bloggat på 2 dagar mne jag har inte hunnit. Men idag så har jag ridit. Jag rider på madkulla i vanliga fall men idag och nästa vecka var det på ett annat ställe och vi red ut i ca 1 timma. Det var jätteroligt. Jag fick en liten vit ponny som heter Jackpot. Han var jättemysig att rida ut på :) Vi red på små stigar och på vanliga ridvägar eller vad man ska säga :P  Men roligast var ändå att galoppera! Hoppas jag får samma häst nästa vecka då vi ska rida ut igen :D  Det var verkligen jättekul!
Hehe, förlåt att jag babblar så mycket om hästar xD Men det var så kuul ... :D
Aja, Nu har jag redigerat några bilder för skoj skull för jag hade inget att göra. Så det kommer 3 av dom här. De är inte så fina menmen...   
Kram Lina.



Fotograf: jag              Kamera: Kodak M763




Fotograf: jag                     Kamera: Kodak M763



Fotograf: jag                     Kamera: Kodak M763

Har väl mest redigerat ljus och kontrast :)

Vilken blev finast? :) kommentera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0