2:a skoldagen och Vera

Tjoo alla ,    ;)
Idag har jag vart i skolan, o det var andra dagen så vi gjorde inte speciellt mycket men vi fick prova på olika lektioner eller vad man ska säga som t.e.x.  NO, SO ,  Matte  o.s.v. så vi hade typ lektioner men de var bara ca 30 min .
I NO fick vi kolla på olika experiment som läraren gjorde och det var väldigt spännande och roligt, tycker jag iaf :)
Och sedan så åkte jag och Vera till Torslanda Torg och köpte lite saker till skolan (jag köpte o hon följde med)
Jag köpte ett svart pennfack och en svart kalender. Sen var det typ någon festival där också så Vera köte typ 5 lotter.
Sedan cyklade v i hem till Vera och åt lite, jag stukade min tå, och så spelade vi något spel, kommer ej ihåg vad det heter men jaaa,,  Och så gjorde vi mer saker men tror inte det e så intressant. O nu sitter jag här framför datan igen :) Har hållt på att ladda in alla bilder nu men har inte hunnit sortera dom så jag lägger nog upp bilder på kaninungarna imon.
Bilden på Vera är tagen för ett tag sen när vi badade i Hällsvik, oreigerad.  Nu ska jag gå ut och se vad dom andra har för sig så vi ses väl imorgon igen då ;)

KRAMAR LINA !


Foto: Jag                Kamera: Svart Kodak M763



Pennfacket jag köpte.



Kalendern jag köpte .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0